Veel gestelde vragen (FAQ)
Antwoorden op al uw vragen bij De Snoeptent.
Producten
Zijn de snoepjes vers?
Uiteraard we gaan geen snoep verkopen wat over de datum is dat is tevens bij de wet verboden. Al ons snoep heeft nog minimaal een THT van 3 maanden of meer. Tenzij anders aangegeven.
Wat gebeurt er met mijn bestelling toch niet op voorraad is?
Mocht het zo zijn dat het snoep niet op voorraad is nemen wij contact met u op en zoeken we samen naar een goede oplossing, dit kan zijn uw geld terug voor dit artikel of een ander gelijkwaardig artikel maar wij treden altijd in contact meestal via de e-mail.
Wat betekent Pre-order bij sommige producten?
Dit betekend dat het product niet op voorraad is maar wij het binnen 1 a 2 dagen gaan bestellen voor u. U besteld dus wel deze producten en rekent het ook af.
Zodra wij de producten binnen hebben sturen wij deze gelijk naar u op. Wij verzenden geen deel bestellingen u ontvangt dus u gehele bestelling in 1x.
Indien u wel een deel bestelling wilt neem dan contact met ons op want hier zijn extra kosten aan verbonden.
Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door het gewenste snoep toe te voegen aan uw winkelwagen. Vervolgens kunt u de bestelling betalen en afronden door op de winkelwagen te klikken en uw gegevens in te vullen.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Omdat wij uw bestelling niet gelijk verzenden kunt u deze tot dat het pakket verzonden is annuleren. Een maal verzonden kunnen wij uw bestelling niet meer annuleren en u kunt de bestelling ook NIET retour sturen.
Betalen
Hoe kan ik betalen?
U kunt in onze webwinkel op een veilige manier betalen. Wij ondersteunen elektronische betaalmogelijkheden zoals iDeal en Creditcards, Paypal en nog veel meer. Daarnaast kunt u ook betalen door handmatig een overboeking uit te voeren via uw bank. Uw bestelling wordt na ontvangst van de betaling pas verwerkt. Als u gebruik maakt van de elektronische betaalmogelijkheden is dit over het algemeen direct. Een overboeking duurt meestal enkele werkdagen.
Hoe werkt een overschrijving?
Indien u geen gebruik wilt maken van de elektronische betaalmogelijkheden kunt u het orderbedrag onder vermelding van uw ordernummer overboeken via uw bank. Kies hiervoor in het besteltraject de optie 'Bank overboeking' onder betaalmethode en volg de instructies die u per mail toegezonden krijgt.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja onze prijzen zijn inclusief BTW 9% en inclusief de eventuele korting.
Is het ordertraject veilig?
Ja, het gehele ordertraject op onze webwinkel is beveiligd met SSL. Hierdoor verloopt uw bestelling over een beveiligde verbinding.
Verzending & Levering
Wordt mijn bestelling nog de zelfde dag verzonden?
Ja als u voor 13:00 besteld gaat het de zelfde dag nog weg. Bestellingen op vrijdag na 13:00 uur en zaterdag, zondag worden op maandag verzonden.
Moet ik verzendkosten betalen?
Ja helaas wel!
De verzendkosten zijn €5.50 maar besteld u meer dan €100 dan verzenden wij het gratis naar u.
Met wie komt het pakketje?
Wij versturen via DHL. Als u niet thuis bent doet de chauffeur een briefje in de brievenbus waar hij het pakketje heeft achtergelaten of u kunt een afspraak maken om het pakketje te laten bezorgen.
Tevens ontvangt u van ons een Trace en Trace zodat u altijd kan zien waar uw pakket is.
Wanneer krijg ik mijn pakketje?
Wij streven er naar om binnen 24 uw pakketje te verzenden. In de praktijk betekent dit dat u meestal binnen 2 dagen in huis heeft.
Kan ik mijn pakketje ergens ophalen?
Nee dit is helaas niet mogelijk.
Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?
Indien u een ander afleveradres wenst dan kunt u dit tijdens de bestelling opgeven. Wij zullen uw bestelling naar het door u ingevulde afleveradres versturen.
Hoe verloopt de levering?
Afhankelijk van de actuele voorraad leveren wij uw producten meestal binnen één werkdag bij het door u opgevoerde afleveradres. Wij werken hiervoor samen met vervoerder DHL.
Wanneer uw bestelling is verzonden ontvangt u een track & trace code waarmee u uw levering in de gaten kan houden.
Waarom is mijn bestelling niet geleverd?
Indien uw bestelling na 5 werkdagen nog steeds niet is geleverd kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Ik wil meerdere pakketten versturen naar verschillende adressen?
Ook dit kan alleen kan dat niet online ingevoerd worden neem hiervoor contact op met ons voordat u besteld. En wij gaan het regelen voor u.
Ik heb een spoed opdracht het pakket moet er morgen zijn?
Oei wij kunnen dit misschien nog wel voor u regelen maar onthoud dat ook wij afhankelijk zijn van DHL.
Kunnen jullie zelf het pakket bezorgen?
Dit kan ook maar zal in de praktijk vaak toch duurder zijn tenzij het een groot aantal is. Neem hierover eventueel contact met ons op.
Retour sturen producten
Hoe kan ik mijn pakketje retourneren?
Omdat het etenswaren betreft zitten hier een paar regels aan lees hier meer over op onze retour pagina.
NOTE
Hoewel het mag van de wet vinden wij het niet fris om etenswaren retour te nemen wij weten immers niet wat er mee gebeurt is.
Wij willen u daarom ook vragen om van te voren goed na te denken over uw bestelling.
Mijn account
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
U kunt uw persoonlijke gegevens eenvoudig aanpassen door op 'Mijn account' te klikken en in te loggen.
Kan ik mijn wachtwoord veranderen?
U kunt uw persoonlijke wachtwoord veranderen door op 'Mijn account' te klikken.
Hoe kan ik mijn order geschiedenis bekijken?
U kunt uw order geschiedenis bekijken door op 'Mijn account' te klikken.
Overige
Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
Heeft u een vraag waarvan u het antwoord niet direct kunt vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice via de contact pagina. Wij zullen u zo snel mogelijk helpen.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Indien u een klacht heeft over uw bestelling neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij zullen u zo snel mogelijk van dienst zijn.